torsdag 6. desember 2007

Kommentar til ny blogg

Ragnar har stilt noen spørsmål til den nye bloggen. Jeg tror noen elever kvier seg litt for å skrive noe på nett.. det er jo synlig for alle. I tillegg er det noen som er usikre på hva de vil jobbe med. Det kan være at jeg ikke har hvert konkret nok. Synes det er vanskelig å være konkret når elevene får så mange valg. Det er et par elever som ikke deltar stort ellers
som har vist stort engasjement rundt denne oppgaven. Jeg fikk i dag tid til en lengre prat med et par elever, etter dette var de igang med prosessen. En elev som er faglig svak klarer ikke bestemme seg for tema, har derfor blitt enige om at jeg gir konkret oppgave. Det er flere elever som har ytret dette, de klarer ikke velge og ønsker konkrete oppgaver. Dette er også medbestemmelse mener jeg.

1 kommentar:

Anonym sa...

hvorfor ikke:)